لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
همه چیز به رونالدو وابسته نیست

همه چیز به رونالدو وابسته نیست

مدافع سوئیسی بیانکونری از حساسیت و هیجان بسیار زیاد بازی برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو می گوید.

شاگردان آلگری پس از این که موفق شدند بعد از 12 سال ناکامی، سرانجام دوباره به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند، در بازی رفت این مرحله رئال مادرید را در خانه با نتیجه 2-1 شکست دادند؛ یووه حالا یک بازی سخت دیگر در سانتیاگو برنابئو دارد تا بتواند به فینال راه یابد.

استفان لیخشتاینر می گوید بازی ها در این مقطع از فصل بسیار مهم هستند و هر اشتباهی ممکن است به ضرر تیم تمام شود، لیخشتاینر به Juve tv گفت:

"در این مقطع از فصل کوچک ترین جزیئات در بازی تاثیرگذار هستند، در این بازی ها تنها یک خط باریک پیروزی و شکست را از هم جدا می کند."

"بازی به بازی بهتر شده ایم و به خصوص از نظر دفاعی رشد زیادی داشته ایم و این را می توان از آمار گل های خورده فهمید. رئال نیز از هر نظر تیم کاملی است و مهره های مهمی دارد، همه چیز به رونالدو وابسته نیست."

"باید به خوبی برای این بازی آماده شویم، باور داریم که می توانیم صعود کنیم."

"در بازی رفت نمایش خیلی خوبی داشتیم، اما یک بازی برگشت نیز پیش رو ما قرار دارد و بسیار بازی سختی خواهد بود. باید نمایش فوق العاده ای داشته باشیم و برای این کار آماده ایم."

لیخشتاینر در ادامه صحبت های خود، به تغییر مربی یووه در ابتدای فصل و تاثییر این موضوع در روند کاری تیم اشاره کرده:

"هدف اصلی ما در ابتدای فصل فتح لیگ بود و حالا که موفق به کسب قهرمانی شدیم به آن افتخار می کنیم. تغییر مربی در تابستان برای ما سخت بود، اما می دانستیم که آلگری یک مربی با تجربه همراه با طرز فکر پیروزی و موفقیت است. از عملکرد خود در فصل جاری و جایی که اکنون در آن قرار داریم لذت می بریم و همچنین از بابت کسب چهارمین اسکودتو پیاپی احساس فوق العاده ای داریم."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: